NAVİGASYON
NAVİGASYON
Menüyü Göster

KEP Hangi Alanlarda Kullanılır?

KEP ile Tebligat, ekstre, talimat, ödeme emri, bildirim, ihtar, ihbar, mutabakat, sözleşme, poliçe satışı, yenileme ve iptalleri, Beyanname, bildirge, teklif, sipariş, sipariş onayı, başvuru, dilekçe, duyuru ve çağrıların yapılması iştirak taahhütnamesi, Resmi ve Özel Kurumlarla Noter kuvvetinde iletişim İK süreçleri, özgeçmiş gönderimi/alımı ve müşteri şikâyetlerinin bildirilmesi / alınması yapılabilir. Genel kullanım alanları aşağıda belirtilmiştir.
 

  • Kişilerin ürün ve hizmet aldıkları kurum ve firmalarla dilekçe ve şikâyet yazışmaları
  • E-Ticaret Firmaları ile Hizmet alanlar arasındaki yazışmalar
  • Şirketlerin bayileri ve tedarikçi zincirleriyle yazışmaları
  • Tüm İcra Dairlerinden gelen maaş hacizleri ile ilgili şirket içi tebliğ ve UYAP yazışmaları
  • Tüketici mahkemeleri ile yazışmalar
  • Millî Eğitim Bakanlığı, Tarım Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı’na gibi bir çok bakanlık teşkilatı ile yazışmalar
  • Sanayi ve teknoloji bakanlığı yazışmaları ve teşvik başvuruları
  • TİM, KOSGEB, Gümrük Bakanlığı İhracat İşlemleri ile ilgili yazışmalar ve Teşvik Başvuruları
  • TAPU Kadastro müdürlükleri tarafında yapılan yazışmalar
  • BDDK, SPK, MASAK gibi kurumlarla yazışmalar
  • Valilikler, Emniyet Müdürlükleri, Elektrik Dağıtım Kurumları, Belediyeler, Barolar, Mali Müşavirlik Odaları, Ticaret Odaları ile yazışmalar
  • Personel bordroları, ihtar, ibra, KVKK vb. yönetmelik tebliğleri gibi önemli yazışmalar.
  • Kısacası her devlet kurumu ve özel firma ile noter gücünde yazışma türü bilgisayarınız ve telefonunuz kadar size yakın…

 

Diğer kullanım KEP kullanım alanları aşağıdaki gibidir.

 

  • Kamu yazışmaları
  • Noter üzerinden yapılan tüm tebliğ, ihtar ve ibralar
  • İadeli taahhütlü posta ile yapılan yazışmalar
  • Güvenlik ve gizlilik gerektiren tüm yazışmalar
  • Personele ücret pusulası, zaman çizelgesi, ihtar, ibra ve izin onay formu gibi İK dokümanlarının gönderimi
  • Sicil dosyası işlemleri
  • Denetim ve teftiş gibi tüm yazışmalar
  • Genel kurul toplantı davet ve kayıtları, önemli toplantı çağrıları, her türlü etkinlik daveti
  • Yasal geçerli elektronik mutabakat
  • Elektronik sözleşme
  • Elektronik senet
  • Elektronik sipariş ve sipariş onayı