EDM Bilişim , üretkenlik, verimlilik ve müşterilerle ve paydaşları ile mükemmel ilişkiler geliştirmeye odaklanarak, e-dönüşüm kapsamında hizmetler sunmayı hedeflemektedir. Üst yönetimin katkıları ve tüm çalışanların katılımıyla Kalite Yönetim Sistemimizin esaslarına uymak, sistemin sürekliliğini sağlamak ve sistemin performansını sürekli geliştirmek.Tüm faaliyetlerimiz ISO 9001, ISO 2700, ISO 20000, ISO 22301 gibi alanımızla ilgili tüm sertifikasyonlarımız süreçleri tamamalanarak alınmıştır. Böylece hem Bilgi Güvenliği Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak güvence altına alınmış bir operasyon yöntemi, hem de bunun sürekliliği ve iyileştirilmesi için periyodik olarak gözden geçirilmektedir.

Müşteri mennuniyetine odaklı, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine en kısa zamanda ve en doğru şekilde cevap vermeye çalışan bir anlayışla hareket ederiz. Hizmetlerimizi zamanında ve söz verdiğimiz şartlarda sunar, saygı, onur, adalet, eşitlik ve nezaket kuralları çerçevesinde yaklaşırız.

Müşterilerimize ait gizli ve özel bilgileri, ticari sırları, kamuya açıklanmamış mali ve diğer bilgileri, personel özlük haklarına ait özel bilgileri ve üçüncü şahıslara adledilen gizlilik anlaşmaları çerçevesindeki bilgileri EDM Bilişim ve çalışanları olarak müşterilerimizin ve çalıştığımız diğer ilgili kişi ve kuruluşların gizliliklerine ve özel bilgilerinin korunmasına özen gösteririz.

“Çevre Miras değil, Emanettir” ilkesinden hareketle tüm faaliyetlerimizin çevresel etkisini minimuma indirmek, çevre konusunda duyarlı ve dikkatli olmak, Çevre Mevzuatlarına uyarak, çevresel kirlenmenin önlenmesini sağlamak ve doğal kaynakları korumak, geliştirdiği tüm e-dönüşüm projelerinde bu ilkeye göre davranmayı ilke edindik.

Çalışanlarımızın özlük haklarını her zaman korumaya çalışırız. Çalışanlara dürüst ve adil yaklaşır, ayrımcı olmayan, güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı sağlamaya çalışırız. Çalışanlarımızın bireysel gelişimleri için gerekli çabayı gösterir, iş hayatı ve özel hayat arasındaki dengeyi gözetiriz.

Sorumluluklarımız
Yasal sorumluluklarımızı yerine getirmeye özen gösteririz.

Dürüstlük
İş süreçlerimizde ve ilişkilerimizde doğruluk ve dürüstlük öncelikli değerlerimizdir.

Rakiplerimize Karşı Sorumluluklarımız
Sadece yasal ve etik olan alanlarda rekabet ederiz.

İlkelerimiz
• Hizmette kalite, doğruluk ve istikrar sağlamak.
• Farklılık oluşturarak kalıcı üstünlükler sağlamak.
• Dengeli ve Karlı büyüme elde etmek.
• Müşterilerimiz velinimetimizdir.
• En önemli sermayemiz insan kaynağımızdır.
• İş ahlakımız ve dürüstlüğümüzü olmazsa olmazımız olarak belirlemek en başlıca ilkelerimizdir.