NAVİGASYON
DİL
Menüyü Göster

KEP HANGİ ALANLARDA KULLANILIR?

KEP ile Tebligat, ekstre, talimat, ödeme emri, bildirim, İhtar, ihbar, mutabakat, sözleşme, poliçe satışı, yenileme ve iptalleri, Beyanname, bildirge, teklif, sipariş, sipariş onayı, başvuru, dilekçe, duyuru ve çağrıların yapılması iştirak taahhütnamesi, Resmi ve Özel Kurumlarla Noter kuvvetinde iletişim İK süreçleri, özgeçmiş gönderimi/alımı ve müşteri şikâyetlerinin bildirilmesi / alınması yapılabilir.

 

Diğer kullanım KEP kullanım alanları aşağıdaki gibidir.

 

  • Kamu yazışmaları
  • Noter üzerinden yapılan tüm tebliğ, ihtar ve ibralar
  • İadeli taahhütlü posta ile yapılan yazışmalar
  • Güvenlik ve gizlilik gerektiren tüm yazışmalar
  • Personele ücret pusulası, zaman çizelgesi, ihtar, ibra ve izin onay formu gibi İK dokümanlarının gönderimi
  • Sicil dosyası işlemleri
  • Denetim ve teftiş gibi tüm yazışmalar
  • Genel kurul toplantı davet ve kayıtları, önemli toplantı çağrıları, her türlü etkinlik daveti
  • Yasal geçerli elektronik mutabakat
  • Elektronik sözleşme
  • Elektronik senet
  • Elektronik sipariş ve sipariş onayı