NAVİGASYON
DİL
Menüyü Göster

EBYS TEMEL FONKSİYONLAR

EBYS TEMEL FONKSİYONLAR

TEMEL

  • Web tabanlı ara yüz ile mobil cihazlardan ve her mekândan sisteme erişebilme
  • HTML 5, Ajax ara yüzler, Dotnet 4.0, WCF yazılım alt yapısıyla esnek çalışma
  • İş süreç otomasyonu ile tam entegrasyon
  • İhtiyaca göre geliştirilebilecek profil form oluşturma alt yapısı
  • Yetkilendirme alt yapısı ile sistem ve bilgi güvenliği koruması
  • Dokümanlara ekli dosyalar ekleyebilme
  • Dokümanlar arasında ilişki tanımlayabilme
  • Doküman görüntüleyiciler
  • Check-in / Check-out mekanizması ÖZELLİKLER


  • İNDEKSLEME

    • Word, Excel, Powerpoint, PDF vb formatlarda içerik indeksleme
    • Doküman aramada lojik ifadeler kullanabilme
    • Resimleri OCR ile otomatik indeksleme
    • Image PDF leri indeksleme



    ÖLÇEKLENEBİLİRLİK

    • Dokümanları ister dosya sisteminde ister veri tabanında saklayabilme
    • Sınırsız kütüphane oluşturabilme
    • Her bir dijital kütüphaneyi farklı depolama alanlarında saklayabilme
    • Birden fazla veri tabanı ve dosya sistemi ile entegre çalışabilme
    • Milyonlarca doküman ve terabaytlar seviyesinde depolama kapasitesi sunabilme



    DAĞITIK ÇALIŞMA VE CACHE DESTEĞİ

    • Dağıtık çalışan organizasyonlar ile tam uyumluluk sağlayabilme.
    • İşlenen tüm veriler tek bir merkeze, veri havuzunda toplama.
    • Şube yapısı olan yapılarda local cacheleme yapılabilir.
    • Local cacheler belirli aralıklarla merkezle senkronizasyon sağlanarak toplanabilir.
    • Düşük veri hızlarında da yüksek performanslı çalışabilme.



    E-İMZA UYUMLU YAPI

    • Yasal geçerli yapıya sahip e-imza yapısı
    • PDF dosyalarına entegre e-imza yapısı
    • Oluşturulan formları searchable PDF olarak export etme yapısı
    • Belgeleri, iş akışı otomasyonu ile e-imzalı onaya gönderme yapısı Sayısallaştırma



    SAYISALLAŞTIRMA YÖNETİMİ

    • Dokümanları hızlıca elektronik ortama aktarma
    • Dokümanları kolayca sınıflandırma
    • Doküman yönetimine ve diğer tüm operasyonel İş akışı ile entegrasyon
    • Personel verimliliğini arttırır, performansını ölçer
    • Standart dışı tarama ve doküman oluşumunu engeller
    • Hızlı tarayıcılarla entegrasyon
    • Görüntü iyileştirme özelliği
    • OCR ile full-text arama ve indexleme özelliği
    • Form işleme özellikleri